Cégnév: Prenker-Ker Kft.
Cím: 2536 Nyergesújfalu, Kossuth u. 140.
Telefon: +36 33 454 390
Fax: +36 33 454 390
E-mail: prenker@prenker.hu
Ügyintéző: Palotás Attila
Adószám: 24714721-2-11
Cégjegyzékszám: 11-09-022106
Székhely: 2536 Nyergesújfalu, Kossuth u. 140.
Bejegyző bíróság: Tatabányai Törvényszék Cégbírósága
- Magánszemély (fogyasztó): a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
- Cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, stb.: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró nem természetes személy.
2. A Kosár modulnál megnézheti az Ön által kiválasztott termékeket, valamint az árat és az értéket.
3. A "Kosár" gombra kattintva bármikor megtekintheti a Kosár részletes tartalmát!
4. A mennyiség módosítását átírással, és a „Mennyiség frissítése” gombra kattintással végezheti el, illetve a tételek törlésére is van lehetőség.
2. Az adatai megadása után megrendelheti a kiválasztott terméket/termékeket. (A megadott adatok módosítására van lehetőség a legutolsó lépésig, a megrendelés elküldéséig!)
3. Ellenőrizze az adatokat!
4. Válassza ki a fizetési módot.
5. Az "Opcionális megjegyzés a megrendeléshez" rovatban közölheti egyéb kéréseit, szállításra vonatkozó igényeit.
6. Ezután már csak a megrendelés elküldése van hátra. A „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása után az Ügyfél egy automatikus e-mailt kap visszaigazolásként, melyben megtalálja a megrendeléssel kapcsolatos összefoglaló információkat, és tájékoztatást kap arról is, hogy "Ez egy automatikus üzenet, amely a megrendelés beérkezését jelzi rendszerünkbe, és nem minősül az ajánlattétel elfogadásának.". Az automatikus visszaigazoló e-mailben ismét áttekinthetők a szállítási feltételek, illetve csatolt PDF fájlként elküldésre kerül az ÁSZF, mely így elmenthető, kinyomtatható. A megrendelés elfogadásáról, az ajánlattétel megerősítéséről egy külön üzenetben tájékoztatjuk a fogyasztót!
Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket, illetve a Szállítási feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A fogyasztó a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és megrendelése – az ajánlattétel jelen ÁSZF szerinti elfogadása, megerősítése esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. A fogyasztót az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben a fogyasztó megrendelését, ajánlatát a Vállalkozás 48 órán belül nem fogadja el, erősíti meg, akkor a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttsége alól, illetve élhet az elállási jogával is.
Miután a Szolgáltató áttekintette és feldolgozta a megrendelést, szükség esetén a Szolgáltató ügyintézője felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel az esetlegesen felvetődő kérdésekkel kapcsolatban, illetve szükség esetén a kiszállítás várható időpontjával kapcsolatban. A fogyasztók számára a Szolgáltató külön megerősíti a megrendelés (ajánlattétel) elfogadását. A kiszállítás a Szállítási feltételekben leírtaknak megfelelően történik, melynek részletei szükség esetén az ügyintéző és az Ügyfél közötti kommunikáció során még egyszer egyeztetésre kerülnek. A termékek kiszállítása átlagosan 72 órán belül megtörténik. A Szolgáltató a raktáron található termékeket 24 - 48 órán belül igyekszik kiszállítani, de természetesen technikai okokból kifolyólag, illetve az Ügyféllel történt egyeztetésnek megfelelően hosszabb szállítási idő is előfordulhat. Azokat a termékeket, melyek a rendeléskor nincsenek készleten, a Szolgáltató igyekszik 3 - 4 napon belül kiszállítani, de ilyenkor a kiszállítás akár 1 hétnél hosszabb időbe is beletelhet, ezért a szállítás idejével kapcsolatos pontos információt a Szolgáltató csak az Ügyféllel történő egyeztetés során tud biztosítani.
2. Utánvét (Szállítói/postai kiszállítás esetén, átvételkor készpénzben.)
3. Előreutalás (A szállítást megelőzően elküldött bizonylat alapján, előre történő átutalással. Az árut csak az összeg megérkezése után áll módunkban elküldeni.)
A 45/2014. (II. 26.) fogyasztói szerződésekre vonatkozó kormányrendelet hatálya nem terjed ki az Ügyfélre akkor, ha az Ügyfél cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, egyéb nem természetes személy.
A fogyasztó (magánszemély, természetes személy) gyakorolhatja elállási jogát a vásárlás napja és a termék átvétele közötti időszakban is. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a szolgáltatónak.
Az elálláshoz a fogyasztó használhatja az alábbi hivatkozásról letölthető, pdf formátumú Elállási nyilatkozat nyomtatványt is:
elallasi_nyilatkozat.pdf
Ilyen esetekben az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért, a weboldalon megjelenő képekért (a feltüntetett képek helyenként illusztrációk), előre nem kiszámítható árváltozásokért (hirtelen árfolyam ingadozás, beszállítói árváltozás) a Szolgáltató felelősséget nem vállal! Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. Ilyen esetek fennállásakor, illetve nyilvánvaló és egyértelmű adminisztrációs hiba esetén a Szolgáltató a tranzakció lebonyolításától (a megrendelt termék leszállításától) a fogyasztó megfelelő tájékoztatásának biztosítása mellett jogosult visszalépni! A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár (a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek). Ha a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, ideértve a feltűnő értékaránytalanságot is, valamint esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a fogyasztó elállhat vásárlási szándékától. Vásárlót ezen elállási jog indokolás nélkül megilleti.
A fogyasztó panasszal élhet, amennyiben a vásárlás során valamilyen problémával szembesült. A panaszt megteheti szóban és írásban, melyet személyesen tehet meg, vagy a Szolgáltató elérhetőségeit veheti igénybe.
Ha a fogyasztó panasza elutasításra kerül a Szolgáltató részéről, akkor panaszával a lakóhelye szerinti kormányhivatalhoz fordulhat, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz. Az egyes kormányhivatalok és azon belül a fogyasztóvédelmi feladatot ellátó szervezeti egységek elérhetőségei a https://kormanyablak.hu oldalon találhatók, illetve a területileg illetékes járási hivatalokkal kapcsolatban bővebb információ található az alábbi linken is:
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
Online Vitarendezési Platform: Amennyiben az ügyfél "fogyasztó" és panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, megteheti azt a jogviták rendezésére használható Online Vitarendezési Platformon (ODR), melynek elérése a következő: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Békéltető testület: A békéltető testületek célja az , hogy megkíséreljék a fogyasztó és a szolgáltató között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között, és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését. A Szolgáltatónak kötelezettsége van a békéltető testületi eljárásban való együttműködésre! A békéltető testületek hatáskörébe azok az ügyek tartoznak, melyekben a fogyasztó és egy vállalkozás vitája:
- a termék minőségével, biztonságosságával (pl.: hibás teljesítés, szavatosság, jótállás),
- a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával (pl.: hibás termék által okozott károk),
- a szolgáltatás minőségével vagy (hibás teljesítés)
- a szerződés megkötésével vagy teljesítésével kapcsolatos (pl.: a szolgáltató egyáltalán nem teljesít, vagy nem azt teljesíti, amit vállalt).
A békéltető testületek működésével, a hozzájuk fordulás feltételeivel kapcsolatos további részletek innen érhetők el.
Webes technikai háttérszolgáltatást biztosító szolgáltató adatai:
Cégnév: Power-Expert Kft.
Székhely: 3770 Sajószentpéter, Gyöngyvirág u. 43.
Adószám: 23144709-2-05, Cégjegyzékszám: 05-09-031648,
E-mail: info@powerexpert.hu,
Telefon: +36 20 5844 693,
Web: www.powerexpert.hu
A szervert biztosító szolgáltató adatai:
Cégnév: Tárhely.Eu Kft.
Székhely: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. em. 241.
Adószám: 14571332-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-909968
E-mail: support@tarhely.eu
Web: www.tarhely.eu
A Vállalkozás szavatossági és jótállási felelősségére, illetve a fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályaira a 270/2020. (VI. 12.) kormányrendelet, a 18/2020. (VI. 12.) ITM rendelet, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, illetve a Ptk-ban és a 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
A jótállásnak két fajtája van:
- A jogszabályon alapuló, ún. kötelező jótállás, mely számos ponton védi a fogyasztót. Ha például, egy kötelező jótállás alá eső tartós fogyasztási cikk esetében a megvásárlástól számított 3 munkanapon belül a fogyasztó által vásárolt termék meghibásodik, mely a rendeltetésszerű használatát akadályozza, úgy a kereskedő nem mérlegelheti, hogy bevizsgálásra, javításra küldi-e a terméket, hanem azonnal cserélnie kell azt egy újra. A kötelező jótállás kapcsán biztosított például az is, hogy a 10 kg-nál nagyobb tömegű termék esetében a vállalkozás köteles a terméket helyben megjavítani, vagy ha arra nincs lehetőség, akkor elszállításáról is gondoskodni, tehát nem csak annak anyagi oldala, hanem megvalósítása is a kereskedőt terheli. A kötelező jótállás további számos ponton védi a fogyasztók érdekeit, szabályai Kormány rendeletben vannak rögzítve.
- A felek megállapodásán alapuló, ún. szerződéses jótállás, mely esetében nem egy jogszabály kötelezi
Kérjük, hogy a garanciajeggyel ellátott termékekhez kapott garancialevelet, jótállási jegyet őrizze meg a jótállási és szavatossági jogok érvényesítéséhez!
Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha a meghibásodást:
- nem rendeltetésszerű, vagy a használati utasítástól eltérő használat okozta,
- nem megfelelő szállítás vagy tárolás okozta,
- környezeti, vagy a készüléken kívül álló ok (pl. nem megfelelő hálózati feszültség, hosszabbító, áramfejlesztő, stb.) okozta,
- vagy a készüléket a garancialevélben szereplő szakszervizeken kívül már más is javította.
A jótállási igény érvényesítésének nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.
A jótállási jegy a fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetők.
A fogyasztó kijavítási igényét a Vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén, és a megadott javítószolgálat(ok)nál (szerviznél) közvetlenül is bejelentheti.
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.
Kötelező jótállás esetén, a tartós fogyasztási cikkek körébe sorolt termékeknél a jótállás időtartama eladási ártól függően változik:
10 000 - 250 000 Forintig: 2 év
250 000 Forint felett: 3 év
Szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő az irányadó.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik, vagy ha az üzembe helyezést a Vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdeti időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott számlán, vagy nyugtán feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott jótállási jegyen, annak hiányában a cikk ellenértékének megfizetését igazoló számlán, vagy nyugtán feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a fogyasztási cikk kijavítására a kijavítási igény a Vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, a Vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen leteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott jótállási jegyen, annak hiányában számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen leteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.